"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان :نمی توانند - الهم عجل لولیک الفرج
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


الهم عجل لولیک الفرج

جواد آرین

اگر اقلیتی در فراکسیون اصولگرایان بخواهند با اعلام نظرهای خود ساختار تشکیلاتی طیف اکثریت مجلس را به هم بزند با مقاومت سایر اعضا مواجه می شوند.
جواد آرین منش در گفتگو با آریا در واکنش به سعی فراکسیون انقلاب اسلامی برای تغییر ترکیب هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان گفت: اینها سال گذشته نیز چنین کاری کردند و می خواستند ریاست فراکسیون را تغییر دهند ولی کاندیدای آنها چند رای بیشتر نیاورد و با اقبال مواجه نشد.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: شرایط فعلی کشور ایجاب می کند تا همه گرایشات و طیف های اصولگرا با همدلی، همگرایی و وحدت بیشتر به فکر خنثی کردن تحریم های دشمن و حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور باشند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در مورد احتمال حذف باهنر از جایگاه نائب رئیسی تصریح کرد: این اتفاق نخواهد افتاد هم اکنون وی وقت بیشتری برای مدیریت کار تشکیلاتی دارد اما حاضر نیست برای ریاست با لاریجانی رقابت کند مگر آنکه خود رئیس فراکسیون آمادگی لازم جهت ادامه کار را نداشته باشد.
وی اضافه کرد: البته برخی اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی از معرفی یک کاندیدا برای ریاست فراکسیون اصولگرایان حرف می زنند، این امر جدیدی نیست اما بهتر است این کار را نکند چون تأثیر ندارد.


نوشته شده در دوشنبه 89/5/25ساعت 10:37 صبح توسط میثم بختیاری نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



بازیچه - لیزر سبز - شامپو رفع سفیدی مو - اخبار روز -