"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> نگرانی دموکرات ها از کاهش حمایت رای دهندگان مستقل از اوباما - الهم عجل لولیک الفرج
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


الهم عجل لولیک الفرج

باراک اوباما

رای دهندگان مستقلی که در سال 2008 بنا به درخواست باراک اوباما رای خود را تغییر دادند ، برای تغییر پذیری دوباره آمادگی دارند و این مساله ای است که دموکرات ها را نگران می کند .
بر اساس نظر سنجی انجام شده توسط اسوشیتدپرس ، تنها 32 درصد از افرادی که از هیچ حزب بزرگی حمایت نمی کردند ، حمایت خود را از دموکرات ها و به اکثریت رسیدن آنها در کنگره اعلام کرده اند . این میزان 52 درصد کمتر از میزان حمایت رای دهندگان مستقل از حزب دموکرات و باراک اوباما در زمان انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2008 است .
بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته ، پس از رای گیری در حوزه های انتخاباتی ، میزان حمایت رای دهندگان مستقل از حزب دموکرات در انتخابات مجلس نمایندگان نیز از 49 درصد به 41 درصد کاهش یافته است .
بر اساس نظرسنجی اسوشیتد پرس ، از هر 10 رای دهنده مستقل ، 9 نفر مهمترین دلیل نارضایتی خود از دموکرات ها را مسائل اقتصادی عنوان کرده و به هیچ مساله مهم دیگری برای نگرانی های خود اشاره نکرده اند .
این در حالی است که حامیان احزاب دموکرات و جمهوریخواه ، علاوه بر مساله اقتصادی که مهمترین مورد نگرانی آنها است ، مسائل دیگری را نیز در درجه دوم اهمیت قرار داده اند . دموکرات ها مساله نظام بهداشت و درمانی را دومین مساله نگرانی خود اعلام کرده اند و جمهوریخواهان نیز تروریست ها را دومین مساله نگرانی خود اعلام کرده اند .
در حال حاضر دموکرات ها و بویژه اوباما در شرایط بسیار بدی قرار گرفته اند ، زیرا بیش از 10 درصد از مردم امریکا بیکار هستند و این مساله نارضایتی از دولت را افزایش می دهد .


نوشته شده در دوشنبه 89/5/25ساعت 10:40 صبح توسط میثم بختیاری نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



بازیچه - لیزر سبز - شامپو رفع سفیدی مو - اخبار روز -